2005-05-01

Idé - En Svensk Klassiker

Förra året så började jag fundera på att göra En Svensk Klassiker innan jag fyller 30 år (måste ju ha ngt att göra när 30-årskrisen slår till...iofs så är nog det här första steget mot en rejäl kris :-) För att hinna det så måste jag genomföra det nästa år....eftersom jag är 28 år i år och fyller år i februari...aj aj...

I alla fall så ska jag på den här bloggen försöka skriva ner vad som händer och hur jag tänker under min väg till att klara av En Svensk Klassiker.



Klippt och klistrat från webbplatsen:
Reglerna för Diplomet är enkla. Fullfölj under en period av 12 månader Engelbrektsloppet, 60 km, alt. Vasaloppet eller Öppet Spår, 90 km, på skidor, Vätternrundan, 300 km, på cykel, Vansbrosimningen, 3 km, och Lidingöloppet, 30 km löpning.

Inga kommentarer: