2008-12-27

Selma Spa+

Sitter i lobbyn på Selma Spa+ før att rapportera lite træning på Funbeat....hmmm...tangentbordet ær visst instællt på något annat språk æn svenska :-) Skit i det. Jag ær ju inte datorkunnig så jag kan nog inte stælla om det ;)
Skønt stælle att vara på. Dock saknar jag en riktig pool på minst 25 meter så jag kan få lite vettig simtræning. En rund liten pool ær det lite svårsimmat. Særskilt nær det ær massor med lata spamænniskor øverallt.
De två førsta dagarna har børjat bra. Igår blev det ett pass med instruktørsledd vattentræning typ vattengympa och sedan 7 km løpning med IceBugs. Jag hade hoppats på længdskidåkning, men spåren har smællt sønder och det ær mest is.
Idag, lørdag, efter frukost blev det 13 km løpning, sedan lite bad, bubbel och bastu. Efter lunch ær planen att gå på aerobics och førhoppningsvis så gør jag inte bort mig før mycket. Eventuellt slænger jag in lite mer vattengympa innan shiatsumassagen i kvæll.
Allt ær bra och det blir en massa træning och massor med lugn och ro!

Inga kommentarer: