2012-01-12

Många bloggar blir det

Nu har jag kommit igång ganska bra med bloggandet och det ser inte ut att trappa ner på ett tag i alla fall. Jag tycker ju om att skriva, dokumentera och ventilera mina åsikter. Då passar en blogg väldigt bra. Troligtvis har jag fått massor av energi till att skriva på grund av att jag minskat tiden jag lägger på att hjälpa folk på olika forum. "Summan av lasterna är konstant" :-)

Mina bloggar och hur jag tänkt att de ska användas:

Det finns viss risk att det blir någon mer blogg innan året är slut. Jag måste bara ha tillräckligt många uppslag på inlägg innan jag drar igång en ny. Jag håller även på att skrota några av mina gamla webbsidor och istället använda bloggarna för att lagra informationen.

Alla bloggar skrivs via bloggverktyget Blogger och publiceras även på mitt konto på Facebook och Twitter med hjälp av NetworkedBlogs. Blogger ser även till att publicera alla inlägg direkt till mitt konto på Google+.

Följ bloggar lämpligast med hjälp av Google Reader. Då slipper man surfa in på varje blogg och kolla om något nytt har hänt. Smart och smidigt.

Inga kommentarer: