2007-06-28

Soffpotatis?!?

Vad har hänt senaste tiden? Min träningstid rasar och just nu ligger jag på 2077 minuter för de senaste 30 dagarna. Målet var ju att ligga på minst 3000!!!
Vätternrundan tog ut sin rätt och jag har inte några lopp tillräckligt nära att träna till även om Vansbrosimningen på söndag nästa vecka borde göra att jag plaskar omkring i våtdräkt i någon sjö. Vädret gör en deprimerad, regn och åter regn. Grå himmel som gör att man hellre myser hemma med en film eller bok. Det här var ett försök att bli motiverad, men istället vill jag se en film till :D
Ett framsteg var att cykla till jobbet i stället för att ta bilen. Jag har ju rejäl regnutrustning så vädret borde aldrig hindra mig, men jag är lättövertalad på morgonen. Efter jobbet blir det ner på stan och shoppa prylar till semestern i Alperna. Multisportskor (har beslutat att skippa vandringskängor för att i stället ta något mer användbart och lättare), vattentåliga sandaler, sovlakan, resehandduk, friluftskläder eller liknande, kanske ett par lätta vattentäta säckar för att kunna packa ombyte i...sen går det säkert att hitta massor med andra roliga prylar, men jag måste behålla fokuset nu! :-)

Inga kommentarer: