2012-08-01

Veckorapport v.30, 2012

Vecka 30, 2012

Måndag 23/7
-I Abberud
  • Behörighetssystemet är klart! Äntligen!
  • Fixat många små buggar och annat så att användarna får en bättre upplevelse.
-MTB Mullsjön runt. Mycket push bike och även en hel del carry bike eftersom jag gav mig den på att ta mig fram runt sjön. Körde vilse och kom till slut fram där jag började och valde då att köra vanliga vägar hemåt. 10 stora bett från gissningsvis blinningar eller bromsar. 

Tisdag 24/7
-I Abberud
-MTB och vandring upp till Lögesten.

Onsdag 25/7
-I Abberud
-Paddling 2 varv i Mullsjön + lite "äventyrspaddling" i en liten kanal ut från sjön tills det tog stopp och jag fick vända.
-Fika hos mormor och morfar i Skövde
-Middag hos kompisar i Skövde

Torsdag 26/7
-MantisDroid - Förbättra felhantering och refaktorera kod. Appen är "klar" för release, men nu påbörjas lite tyngre och mer strukturerad testning.
-En hel del småpyssel hemma. Skönt att få lite ordning på saker och ting när vi mellanlandar hemma under några dagar.

Fredag 27/7
-Löptur i VFF i solskenet. Inte så skönt att spring långt i VFF när det är så varmt pga svett och skav.

Lördag 28/7
-Grillkväll hos vänner.

Söndag 29/7
-Packandet och resan tog hela dagen.
-I Ellös.

Inga kommentarer: